Nee, het heeft geen zin om bezwaar te maken. Bezwaarschriften die aangeven dat de parkeerautomaat defect was worden niet toegekend. De wet gaat er namelijk vanuit dat u in dat geval naar een andere parkeerautomaat loopt voor de betaling van de parkeerbelasting. Tevens staat er een storingsnummer op het automaat en kunt u melding maken van de storing.